duminică, 7 februarie 2010

De ce blog?

Decizia de a-mi face blog a venit in urma participarii mele la „Scoala de vanzari ASER”, unde l-am intalnit pentru a doua oara pe Paul Olteanu. El ne-a vorbit despre branding personal, spunandu-ne ca „daca nu existi in mediul online, nu existi deloc”. ”Blogul” pentru mine reprezenta ceva la fel de ciudat si necunoscut ca „grupul yahoo”, „hi5-ul” sau „Facebook-ul”, lucruri cu care a trebuit sa ma obisnuiesc rapid de cand am inceput facultatea. Iata ca acum, la nici cinci luni de cand sunt in ASE, am Facebook, sunt pe toate grupurile yahoo care ma intereseaza si incep sa postez pe propriul meu blog! Twitter-ul il las deocamdata la o parte, am destule medii online de care trebuie sa ma ocup :).

Blogul ma ajuta sa comunic cu oameni care nu ma cunosc. Cum vine asta? Simplu! Atunci cand trimit un mail unei persoane (pe care vreau sa o intalnesc, sa zicem, in activitatea mea de Fundraiser ASER), exista sanse mari ca persoana respectiva sa vrea sa vada cine sunt (vezi Facebook) si ce gandesc (vezi blog :D) inainte de a ma intalni. In plus, voi folosi blogul pentru a tine legatura cu fosti colegi, fosti profesori si cunoscuti, deoarece de multe ori as fi vrut sa stiu ce mai face unul sau altul dar n-am avut curaj sa dau un telefon. Iar cu profesorii care mi-au stat la inima nu prea pot comunica la telefon (ar fi ciudat sa spui dupa un an sau doi, „Buna ziua, dom’ profesor! Ce mai faceti?” – presupunand ca respectivul stie cu cine vorbeste).

In concluzie, ideea principala e ca „mi-am tras blog”. Enjoy! :)

2 comentarii: